Verouderde browser

Wegens veiligheidsredenen adviseren wij u om een andere browser te gebruiken zoals Chrome, Firefox, Edge, etc.

Bij het gebruik van deze browser zal de website niet tot nauwelijks werken. Het plaatsen van bestelling is gevoelig voor hackers.

Veelgestelde vragen

Bestellen

 Kan ik een bestelling plaatsen voor meerdere dagen en/of op verschillende adressen?

Geen probleem, ook dit is mogelijk. Het makkelijkste is nu om een e-mail (info@ijsblokjes.nl) met jouw wensen te sturen en je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Hoe te betalen?

De betaling geschiedt online middels Ideal of Creditcard.

Verzenden

Hoe verzenden wij uw bestelling?

  Wij vervoeren de bestelling met onze eigen bezorgservice (koelwagens ca. -18 graden celcius).

  Het ijs is stevig verpakt en de kwaliteit van het ijs wordt te allen tijde goed bewaakt.

  Onze bezorgservice bezorgt op elke gewenste locatie.

 

Kan ik zelf mijn bezorgmoment bepalen?

Ja dat kan! Tijdens het bestelproces kan een dag en tijdslot worden gekozen. Van het tijdslot kan 'in overleg' iets worden afgeweken. Nadat je producten hebt gekozen kun je in het bestelproces een dag en tijdslot kiezen.

Daarnaast hebben wij in het bestelproces de mogelijkheid opgenomen om de chauffeur 15 minuten van tevoren te laten bellen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij werken met verzendkosten die afhankelijk zijn van het postcodegebied. Deze verzendkosten kunnen op de homepage vooraf worden berekend maar ook gedurende het bestelproces.

 

Ik woon in de buurt. Kan ik mijn bestelling ophalen?

Afhalen is mogelijk – in overleg – op onze locatie in Hazerswoude.

Voor kleine hoeveelheden (onder de 40,00) verwijzen wij je graag naar één van onze verkooppunten.

 

Let op: bij onze verkooppunten worden geen tempex dozen verkocht. Bovendien hanteren onze verkooppunten hun eigen prijzen.

Betaling

Ik zie af van mijn aankoop. Kan ik de bestelling annuleren?

Geen probleem, stuur een e-mail met de annulering of neem telefonisch contact op en wij maken het in orde.

 

Nemen jullie tempex dozen retour?

Wegens hygiënevoorschriften kunnen wij de tempex dozen niet retour nemen en dus zijn deze na levering voor eigen gebruik.

 

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze het beste kenbaar maken?

Wij adviseren je om klachten schriftelijk per e-mail aan ons kenbaar te maken en je ontvangt (op werkdagen) binnen 24 uur een reactie.

 

Hoe zit het met voedselveiligheid?

IJsblokjes.nl is per 19 januari 2018 officieel BRC Gecertificeerd.